Gara-Gara Ditahan Polis Trafik, Johan Raja Lawak Beri Alasan Yang Tidak Masuk Akal!


Siapa tidak kenal dengan pelawak terkenal, Johan dari kumpulan Jozan yang popular dengan lawak spontannya. Melalui perkongsian dari laman Instagram isterinya, Ozlynn telah memuat naik satu gambar mengenai Johan telah ditahan oleh polis trafik.
Ini disebabkan oleh memandu melebihi had laju di lebuh raya. Susulan itu, Johan telah memberikan alasan bahawa dia bawak laju kerana ingin membawa emaknya makan mee bandung tapi takut kedai mee bandung tersebut tutup.

post-feature-image

Alahai memang kelakar la alasan Johan ni sampai Ozlynn pun tidak boleh terima dengan alasan suaminya itu. Jom baca luahan Ozlynn. 

"Salah tetap salah. Sape suh ko bwk laju. Alasan nk teman mak ko mkn mee bandung. Haaaa ghase kan tapi polis tu pon smp dgn senyuman. Skali tgk muka org yg bwk kereta shuben kita. Berubah muka. Hahahha terbalik. Slalu dtg muka ganas pastu senyum.. Respect Anggota yg menjalankan tanggungjwp di highway utk pastikan semua selamat dan terkawal.
"Ye la kena ada sepoloh malaun mcm shuben aku bwk laju???? X ke bahayakan org lain. Tp alasan nk kejar kedai mee bandung tu aku smp skrg msh xleh terima," luah Ozlynn. 

Gara-Gara Ditahan Polis Trafik, Johan Raja Lawak Beri Alasan Yang Tidak Masuk Akal! Gara-Gara Ditahan Polis Trafik, Johan Raja Lawak Beri Alasan Yang Tidak Masuk Akal! Reviewed by Admin on 12:41 Rating: 5

No comments:

loading...
Powered by Blogger.