Beginilah Cara Pendidikkan Seks Pada Budak Tadika Di China

DUNIA AKHIR ZAMAN!!! BETUL-BETUL AJARAN YANG MENYESATKAN AKIDAH !!!

PATUTLAH Ramai Kes Buang Bayi Di China!! Rupa-Rupanya Beginilah Cara Pendidikan S#ks Pada Budak Tadika Di China Yang Sangat MENJIJIKKAN SEKALI !!!

Masyahallah... korg tgk foto paling last tu apa budak2 perempuan tu buat kat budak lelaki!!! ‪#‎akhirzaman‬... http://bit.ly/29whPk8


Beginilah cara pendidikan seks yang diajar terhadap kanak-kanak tadika yang berumur dalam lingkungan 5 hingga 6 tahun di China. Patung yang menyerupai manusia lengkap dengan kemaluan mengikut jantina malah mempunyai bulu ari-ari (bulu kemaluan) digunakan sebagai alat bantu mengajar.

Tujuan pendidikan seks diterapkan terhadap kanak-kanak seawal sekolah tadika di China ini adalah untuk mengajar tentang seksualiti dan pemahaman mengenai seks sekaligus bagi mengurangkan kadar pengguguran bayi yang direkodkan tertinggi di dunia. Tapi, kami tertanya-tanya, adakah pendidikan seks terhadap kanak-kanak yang masih mentah ini berkesan?








Beginilah Cara Pendidikkan Seks Pada Budak Tadika Di China Beginilah Cara Pendidikkan Seks Pada Budak Tadika Di China Reviewed by Admin on 15:43 Rating: 5

No comments:

loading...
Powered by Blogger.