Lelaki 'Hot' Ini Habiskan Masa Belayar Dengan Ayam Peliharaan, Motif!


Agak-agaknya, jika anda peluang untuk belayar mengelilingi dunia, siapakah yang akan anda bawa bersama untuk menemani anda?

Jangan terkejut ya, seorang jejaka Perancis, Guirec Soudee telah menghabiskan dua tahun belayar bersama ayam peliharaannya.

Ayam betina merah yang dinamakan sebagai Monique itu memang bertuah. Lelaki berusia 24 tahun itu kadang kala merungut juga untuk membersihkan najis ayam itu.

Tapi, apa yang membuatkan dia setia dan sanggup belayar bersama-sama sepanjang dua tahun ini?

Memetik laman Metro UK, Guirec mendapat idea untuk membawa Monique untuk dijadikan makanannya. Tunggu dulu, bukanlah untuk memakannya, sebaliknya mengambil hasil telurnya untuk dijadikan sumber makanan.

Ceritanya lagi, ketika 28 hari berada di atas laut, Monique telah menghasilkan 25 biji telur ayam! Malah ayam itu telah belajar untuk berenang ketika berada di laut Caribbean. Macam tak percaya kan!

Kini Guirec bakal melancarkan buku kanak-kanak menceritakan kisahnya belayar bersama Monique, bertajuk The Transatalantic Voyage of Monique. - CARI Infonet







Lelaki 'Hot' Ini Habiskan Masa Belayar Dengan Ayam Peliharaan, Motif! Lelaki 'Hot' Ini Habiskan Masa Belayar Dengan Ayam Peliharaan, Motif! Reviewed by Admin on 12:22 Rating: 5

No comments:

loading...
Powered by Blogger.