Identiti Dan Gambar Suspek Culik Dan Bunuh Edrus

jkio
Identiti Dan Gambar Suspek Culik Dan Bunuh Edrus| utama penculikan dan pembunuhan edrus yang di katakan memiliki pertalian darah dengan mangsa kini dalam jagaan pihak polis.
Bagaimanapun Ketua Polis Daerah Sentul Asisten Komisioner R Munusamy berkata, sejak ditahan 5 hari lalu disekitar jinjang, suspek direman empat hari sehingga hari ini.
“Esok (hari ini) kita akan buat permohonan lanjutkan reman dan setakat ini siasatan hanya membabitkan seorang individu,” katanya di sini, malam tadi.
Bagi yang ingin mengetahui berikut adalah identiti suspek penculikan dan pembunuhan edrus
Identiti suspek
Nama:Made hamid
Umur:25 tahun
warga:myanmar tapi (mendapat taraf penduduk tetap di negara)
Gambar suspek:


oks
ok
Fakta menarik:
Bapa mangsa edrus memiliki 4 orang isteri,edrus adalah anak isteri no 4 yang bekerja di KLCC dan di jaga oleh isteri no 2.
Made hamid suspek adalah suami kepada nazurah norsham yaitu anak perempuan kepada isteri no 2.(Kakak tiri edrus)
Sangka bau bangkai haiwan
“Saya lihat dari jauh polis angkat mayat kanak-kanak kerana tidak dibenarkan berada dekat dengan lokasi,” katanya.
Seorang lagi penduduk, Naim, 24, berkata dia tidak mencari punca bau busuk itu kerana kebiasaannya ada haiwan mati di kawasan itu.
“Memang perkara biasa kalau bau busuk datang di kawasan semak tapi kali ini memang kami tidak sangka ada mayat orang.
“Ini perbuatan terkutuk dan tidak boleh dimaafkan. Saya masih tidak percaya ada yang sanggup buat perkara sebegini,” katanya.
Mayat Noor Amila Edrus itu ditemui di kawasan semak berhampiran sebatang sungai kecil dan ada sebuah rumah terletak kira-kira 50 meter dari lokasi dijumpai.
Jarak tempat kejadian dari Zoo Negara kira-kira empat kilometer dan ada kawasan rekreasi Air Terjun Kemensah di kampung berkenaan.
Identiti Dan Gambar Suspek Culik Dan Bunuh Edrus Identiti Dan Gambar Suspek Culik Dan Bunuh Edrus Reviewed by Admin on 14:15 Rating: 5

No comments:

loading...
Powered by Blogger.