'black salve ointment'

Seorang lelaki Brisbane, Australia telah meninggalkan dengan lubang inci besar-besaran di seluruh tengkorak selepas sapu 'black salve ointment' untuk merawat kanser kulit.

Pemain berusia 55 tahun itu sapu ubat penawar selama empat bulan dan pada masa dia tiba di Princess Alexandra Jabatan Kecemasan untuk rawatan profesional, katanya kepada doktor bahawa dia telah menggunakan analgesik narkotik yang kuat untuk membunuh kesakitan.



Black salve ointment itu dibuat daripada bloodroot yang mengandungi sanguinarine, biasanya bercampur dengan zink klorida, menggabungkan untuk mewujudkan salap wangi, tetapi menghakis.

Digunakan, ia sering digunakan untuk merawat keadaan seperti yang pelbagai sebagai tahi lalat, parut dan juga kanser kulit. Salap boleh memusnahkan tisu kulit, meninggalkan parut hitam yang mudah dilihat, yang kemudiannya jatuh.

Doktor pertama fikir beliau memerlukan pembedahan, tetapi sebaliknya menghantar ke rumah untuk rawatan diri dengan strategi pengurusan luka. Ia sembuh dalam masa tiga bulan.


SAKSIkan VIDEO INI....


Doktor di mulanya menyangka lelaki itu miskin perlu pembedahan, tetapi sebaliknya dihantar pulang untuk rawatan diri dengan strategi pengurusan luka. Semua ternyata baik pada akhirnya, sebagai luka sembuh sepenuhnya dalam masa tiga bulan.

Black obat penawar salap telah menjadi kaedah popular untuk merawat luka-luka kulit sejak awal abad yang lalu, tetapi telah dikutuk oleh pihak berkuasa Australia sejak 2012.




SUMBER
'black salve ointment' 'black salve ointment' Reviewed by Admin on 11:12 Rating: 5

No comments:

loading...
Powered by Blogger.