Artis Korea Oh In Hye Memakai Gaun Yang Menampakkan Payudaranya

Kemunculan Oh In Hye, 24 di red carpet sempena Festival Filem Busan Antarabangsa ke-16 yang berlangsung pada 6 Oktober lepas telah membangkitkan kontroversi di kalangan peminat K-Drama termasuk di Malaysia. Keberanian Oh In Hye yang mengenakan gaun oren mendedah bahagian dada menjadi tumpuan lensa kamera, sehingga hari ini menjadi subjek utama dalam pelbagai berita termasuk di luar negara.

Gara-gara baju tersebut, orang-orang jadi ingin tahu pilihan baju seperti apa yang bakal ia kenakan kemudian. Jumat (14/10), di hari terakhir perayaan BIFF, Oh In Hye kembali melangkahkan kaki di karpet merah dengan mengenakan gaun berwarna hitam, yang begitu berbeda dengan gaun sebelumnya. Layaknya 'black swan', Oh In Hye mengenakan gaun kulit hitam yang dipadu dengan blink-blink.

Oh In Hye (Foto: allkpop.com)

Jika gaun pertama Oh In Hye membuat orang-orang fokus dengan garis leher karena wanita ini seolah menghilangkannya. Saking rendahnya, gaun tersebut mengundang banyak kontroversi. Namun kali ini Oh In Hye memutuskan untuk tampil lebih modist dengan gaunnya.

Seolah ingin membuat orang yang terlanjur jatuh dalam pikiran penuh kontroversi geleng-geleng kepala. Sisi anggun Oh In Hye terekam dengan sempurna lewat gaun tersebut.

Publik pun setuju bahwa wanita ini telah membuat kemajuan dalam penampilan. Perubahan dramatis Oh In Hye, lewat gaun yang penuh skandal menjadi gaun yang begitu elegan sekali lagi menjadikan wanita tersebut menjadi headline media.

Dan berikut foto Oh In Hye saat mengenakan Gaun Kontroversi di acara Busan International Film Festival (BIFF) yang ke-16.









Gaun orange ini pernah dikenakan oleh penyanyi populer korea Baek Ji Young 6 Tahun lalu






















Tetap pede walaupun semua mata tertuju padanya

















































source
Artis Korea Oh In Hye Memakai Gaun Yang Menampakkan Payudaranya Artis Korea Oh In Hye Memakai Gaun Yang Menampakkan Payudaranya Reviewed by Admin on 11:41 Rating: 5

3 comments:

  1. Pergh tetek die...lao dpt isap,mmg heaven idol..

    ReplyDelete
  2. Perghh, tetek dia kalo aku ramas2 ni memang hancur aku kerjakan , aku isap hbis2 ..

    ReplyDelete
  3. pergh tetek die kalau dapat buat tits job memang function la..

    ReplyDelete

loading...
Powered by Blogger.