Video: Aksi Paling Gedik Cacha Maembong Dalam Kereta Tersebar!


Video: Aksi Paling Gedik Cacha Maembong Dalam Kereta Tersebar! - Chacha Maembong merupakan adik kepada pelakon terkenal Emma Maembong, terbaru kakaknya Shikin Maembong selamat mengikat tali pertunangan dengan Chef Rif. 

Pasti ramai yang tidak mengetahui bahawa Chacha Maembong terlebih dahulu terjun ke dunia hiburan berbanding kakaknya tetapi tuah tidak menyebelahinya. 

Chacha Maembong pernah berlakon di samping Eina Azman dan Afiq Muizdalam drama Mimpi Cinderella suatu ketika dahulu. 

Walaupun tidak sepopular kakaknya, Chacha tidak pernah kecewa atau menyesal. 

Dia langsung tidak cemburu dengan perkembangan kerjaya Emma Maembongdan percaya masanya nanti akan tiba nanti. Chacha juga mempunyai darah kacukan Melayu-Scotland. 

Apa yang lebih menarik, Chacha Maembong dikatakan tergedik di dalam sebuah video yang dikongsi bersama peminat menerusi laman sosial instagramnya @chacha_maembong. 

Tapi walaupun kelihatan gedik terserlah kecomelan gadis ini, secomel kakaknyaEmma Maembong. Pasti ramai yang akan terhibur dengan video singkat ini. 


Video tersebut menunjukkan Chacha cuba menyanyikan lagu dalam sebuah radio malah adiknya juga turut sekali berlagak gedik di dalam video tersebut. Sangat comel tau dua beradik in.   sumber

Video: Aksi Paling Gedik Cacha Maembong Dalam Kereta Tersebar! Video: Aksi Paling Gedik Cacha Maembong Dalam Kereta Tersebar! Reviewed by Admin on 15:03 Rating: 5

No comments:

loading...
Powered by Blogger.