Peluang Anwar Menang Semakin Hampir!!!

Maka bersorak sorai la puak - puak Pencacai Pakatan Haramjadah tu bila melihat keadaan semakin menyebelahi mereka dalam kes liwat Si Ketua Penipu tu terhadap Si Saiful.

Jika sebelum ini, kemenangan bagi puak - puak Pakatan Haramjadah tu sering kali diukur melalui sokongan serta jumlah mereka yang berhimpun diluar mahkamah.

Macam- macam aktiviti yang dianjurkan. Ada yang datang berjoget, main gendang, menyanyi dan melalak, pijak gambar dan juga baca yassin. Kalau dulu, siap mandi air dengan FRU.
Tapi hari ini semua tu sudah berubah. Jumlah yang datang untuk menyokong Si Ketua Penipu tu semakin hari semakin berkurangan. Hanya ini sahaja yang tinggal seperti yang dilaporkan olehCucuTokSelampit.

Soalnya, kenapa keadaan ini berlaku? Adakah sokongan buat Si Ketua Penipu tu sudah semakin berkurang? Ke mana hilangnya semangat Solidariti Pencacai Pakatan terhadap Si Ketua Penipu tu?
Atau, adakah keadaan ini berlaku kerana dana untuk bayar 'duit elaun' dan 'duit bas' dah habis digunakan dalam himpunan sebelum ini? Takkan la diorang tak de dana bantuan lain? Kan Yahudi banyak bagi diorang duit. Takkan semuanya simpan dalam poket sendiri!!! artikel asal ditulis oleh http://semuthitam80.blogspot.com/2014/11/cukup-la-malaysia-ada-sorang-peliwat.html
Peluang Anwar Menang Semakin Hampir!!! Peluang Anwar Menang Semakin Hampir!!! Reviewed by Admin on 09:37 Rating: 5

No comments:

loading...
Powered by Blogger.