Pelakon Terkenal Azhar Sulaiman Mengaku Sudah Murtad?



Kami rasa tindakan Azhar Sulaiman ini bertujuan untuk menyindir pemimpin-pemimpin tertentu yang berdegar-degar mencanangkan UMNO tolak Islam serta murtad.

Namun begitu, ianya dilihat keterlaluan kerana perkara ini berkisar mengenai akidah. Pengakuan murtad boleh menjerumuskan beliau kepada perkara yang lebih buruk kerana beliau sendiri ikon masyarakat.


Seharusnya Azhar Sulaiman lebih faham dengan pertikaian politik PAS yang hanya memperjuangkan agama kerana kuasa dan politik, tidak lebih dari itu. Mereka pergunakan agama untuk meraih sokongan.

Azhar Sulaiman tak sepatutnya terikut-ikut hingga 'mengaku dirinya murtad' kerana ia dilihat satu tindakan yang kurang bijak. Fahami erti murtad sebenar, kerana tafsiran PAS itu hanyalah berlandaskan politik kebencian semata-mata.


Kami menasihatkan diri kami sendiri serta pelakon hebat Azhar Sulaiman ini bertaubatlah dengan apa yang telah kita terlanjur lakukan...

Wallahuallam! Sumber
Pelakon Terkenal Azhar Sulaiman Mengaku Sudah Murtad? Pelakon Terkenal Azhar Sulaiman Mengaku Sudah Murtad? Reviewed by Admin on 18:43 Rating: 5

No comments:

loading...
Powered by Blogger.