Isteri Sebarkan Aksi Curang Skandal Seorang Pemimpin

MANILA -"Jika saya melakukan kesilapan, itu kerana kelamahan saya sebagai manusia. Semoga anda faham," kata Gabenor Camarines Norte, Edgardo Tallado Semalam. Tallado bercakap demikian di depan kakitangan kerajaan tempatan dan penyokongnya selepas skandal seksinya terdedah baru-baru ini. Kata Tallado, dia berharap musu politiknya berhenti menyebarkan gambar dan video aksi seksinya menerusi laman sosial facebook kerana perbuatan itu tidak senonoh.

"Saya mahu memulihkan hubungan dengan keluarga dan isteri sambil meneruskan tugas sebenar gabenor," katanya.

Skandal pada 22Oktober lalu itu hanya membuatkan isteri Tallado, Josefina, muncul di khalayak ramai selepas 'ghaib; hampir seminggu.


Kata Josefina, dia bersembunyi selepas mendapat ancaman daripada Tallido yang berang kerana gambar aksi curangnya tersebar di media sosial. Menurut Josefina, Tallido menuduhnya mendalangi penyebaran gambar itu, disebabkan terlalu marah, Josefina berkata,Tallido mengeluarkan pistolnya, menyebabkan dia melarikan diri dari rumah.

Tallado berkata, dia memohon maas kepada semua pihak yang terlibat termasuklah kekasih gelapnya "hari ini saya di sini berhadapan dan bertentang mata dengan anda semua kerana saya yakin saya tidak menyalahgunakan wang rakyat," katanya, laporan Agensi.
Isteri Sebarkan Aksi Curang Skandal Seorang Pemimpin Isteri Sebarkan Aksi Curang Skandal Seorang Pemimpin Reviewed by Admin on 09:05 Rating: 5

No comments:

loading...
Powered by Blogger.