Penjelasan Pelajar Zarol AF 2016 Bukan Skandal Smule Zila

Penjelasan sebenar pelajar Zarol Zariff AF 2016 bukan skandal Zila Seeron. Baru-baru ini hangat mengenai gambar Isteri Along Cham menyanyi duet bersama kekasih gelap tersebar di laman sosial Smule. Memandangkan kekasih sebenar Zila Seeron yang dikenali sebagai “Khairul” telah memadam akaun Smile miliknya. Maka sehingga kini masih ramai lagi mencari video asal duet Zila bersama kekasih gelapnya bernama “Khairul”. Kini timbul persoalan dan teka teki dikalangan netizen mengenai siapa sebenar jejaka yang pernah berduet dengan Zila Seeron. Memandangkan Zarol AF 2016 selalu berduet dengan Zila di applikasi Smule, maka tuduhan fitnah kini menuju ke arah Zarol yang mempunyai hubungan sulit dengan Zila.

zaroll
Penjelasan Pelajar Zarol AF 2016 Bukan Skandal Smule Zila
Untuk penjelasan, Zaroll Zariff peserta AF 2016 tidak ada kena mengena dengan isu skandal bersama Zila Seeron. Foto baru-baru ni yang tersebar adalah gambar Zila bersama kekasih lain dan bukannya Zarol. Memang benar Zarol pernah berduet dengan Zila di Applikasi Smule tetapi bukanlah untuk berskandal dengan isteri orang.
smule 1
Penjelasan Pelajar Zarol AF 2016 Bukan Skandal Smule Zila Penjelasan Pelajar Zarol AF 2016 Bukan Skandal Smule Zila   Reviewed by Admin on 15:04 Rating: 5

No comments:

loading...
Powered by Blogger.