Inilah Keputusan SPM 10 Selebriti Popular Di Malaysia !

Walaupun keputusan SPM Amir 'i am sorry' tidak tersenarai di sini, admin yakin keputusannya tidaklah mengecewakan... janganlah memandang rendah pada seseorang walaupun dia hanya seorang pelawak. setiap manusia pasti ada kelebihan sendiri, tak gitu ?


Jom kita lihat keputusan para artis yang berjaya dikorek. Sudah tentu ramai yang tertanya-tanya. Untuk pengetahuan, tahun 90an, SPM menggunakan aggregate untuk menilai. Dan aggregate yang dikumpul akan menentukan gred atau pangkat. Semakin sikit aggregate semakin bagus la keputusan tersebut. Gred 1 pula adalah adalah lebih bagus dari gred 2 dan gred 3.






Wah, hebat-hebat kan. Walau ada antara mereka yang sibuk dengan kerja sebagai penghibur, tetapi mereka tidak lupa pada tanggungjawab sebagai pelajar. Kira ok la tu. Jadi pada adik-adik yang bakal duduki apa-apa peperiksaan pun, semoga boleh jadikan kejayaan artis/selebriti diatas sebagai pendokong semangat anda.

Inilah Keputusan SPM 10 Selebriti Popular Di Malaysia ! Inilah Keputusan SPM 10 Selebriti Popular Di Malaysia ! Reviewed by Admin on 09:30 Rating: 5

No comments:

loading...
Powered by Blogger.