Berita Terkini Kes Buli Budak Baju Singlet Hitam Tersebar

 
Berita terkini kes buli budak baju singlet hitam tersebar. Ramai pihak mendakwa insiden itu berlaku di Maktab Mahmud Padang Terap, Kedah namun pihak pentadbiran sekolah menafikan dakwaan tersebut kerana video itu tiada kena mengena dengan sekolah terbabit. Pada masa yang sama, pihak sekolah Maktab Mahmud Padang Terap telah membuat laporan polis kerana dikaitkan dengan video pelajar yang dipukul. Bagaimanapun, rakaman kes buli yang tersebar secara viral dilaman sosial sejak 3 November 2014 telah menjadi perbualan hangat sehingga ramai individu mengecam tindakan pembuli yang memakai baju singlet hitam. Setakat ini, lokasi sekolah terbabit yang dikaitkan dengan kes buli masih lagi belum diketahui.
kes-buli
Video Rakaman Kes Buli Budak Baju Singlet Hitam Tersebar
Pengguna Laman Sosial Dakwa Kes Buli Berlaku Di Maktab Mahmud Padang Terap
Ada sesetengah pengguna mendakwa kes buli itu berlaku di Maktab Mahmud Padang Terap, Kedah. Namun pihak Pentadbiran Sekolah Maktab Mahmud Padang Terap menafikan video rakaman kes buli itu berlaku di sekolah tersebut.
kes-buli-dilaman-sosial
Maktab Mahmud Padang Terap Menafikan Kes Buli Di Sekolah Berkenaan
komen
Perbezaan Asrama Maktab Mahmud Padang Terap Dengan Rakaman Kes Buli
Pengurusan Maktab Mahmud di Padang Terap menafikan kejadian buli yang dimuat naik menerusi video yang tersebar di laman sosial sejak 3 November 2014 berlaku di sekolah berkenaan. Berikut adalah perbezaan di bilik asrama di Maktab Mahmud Padang Terap dengan yang didalam video (gambar kecil).
kes-3
kes-1kes-2
Gambar Palsu Kes Baju Singlet Hitam Sudah Ditangkap
Untuk info, foto wajah yang tersebar dilaman sosial kononnya adalah kumpulan pembuli dalam rakaman video kes buli budak singlet hitam adalah tidak benar sama sekali. Foto wajah yang tersebar adalah gambar lama dan tiada kaitan dengan suspek kes buli budak berbaju singlet hitam.
palsu-2
Berita Terkini Kes Buli Budak Baju Singlet Hitam Tersebar Berita Terkini Kes Buli Budak Baju Singlet Hitam Tersebar   Reviewed by Admin on 22:08 Rating: 5

No comments:

loading...
Powered by Blogger.